Rastrelliera elettrica intelligente, una necessità di casa

Oghje ghjornu, u cuncettu di intelligenza in casa diventa di più in più pupulare, è a so applicazione diventa di più in più larga. Parechji apparecchi domestici, inclusi frigoriferi, condizionatori d'aria, lavatrici, è ancu cappe sò entrati in i ranghi di prudutti intelligenti, purtendu comodità à a vita di i consumatori. Micca longu, entrerà l'invernu, invernu maglioni maiò, i piumoni sò da lavà, dunque in a siccatura di i panni hè senza dubbitu una cosa assai difficiule, dunque, oghje cunsigliu una casa intelligente cù asciugatura à l'aria, sterilizazioneRastrelliera elettrica intelligente, pò lasciate ancu in i ghjorni gialli di prugna d'invernu ponu lavà è asciugà senza preoccupassi.

Rastrelliera elettrica intelligente funziunalità funziunali:
Portabiancheria elettrica intelligente, paragunatu à u portabiancheria tradiziunale à siccatura operatu à a manu, raccolta intelligente di macchine di asciugatura di illuminazione di balconi, elevazione elettrica, sterilizazione, asciugatura à l'aria di vestiti è altre funzioni.
Prima, paragunatu à i rack di siccatura urdinarii, hè un equipagiu elettricu di asciugatura in casa, a funzione più grande hè di pudè cuntrullà à distanza l'ascensore, è cù l'illuminazione di u balcone, eliminendu u costu di l'installazione di i lumi di u soffiu di u balcone.
Siconda, l'usu di a tecnulugia di siccatura à l'aria di sterilizazione spotizzata centralizata, pò impedisce a crescita di muffa, vestiti intimi puliti veloci.
Terzu, l'usu di u famosu mutore domesticu di a marca CA è u sistema di cuntrollu, operazione stabile, bassu rumore, u più altu standard in l'industria.
Quarta, in a trasfurmazione di e caratteristiche umanizate, avemu messu in opera assai funzioni penserenti: cume u funziunamentu di u cuntrollu à distanza senza filu, l'asciugamentu cù una chjave, pò esse fissatu à u muru, pò ancu esse cacciatu, illuminazione, alzà à volontà, pò percepisce intelligentemente l'ambiente circostante, fermà automaticamente è scendere quandu si scontra persone è cose, l'altezza di a portata, puru pruteggendu a sicurezza di a famiglia, anti-taglio, sterilizazione dopu 30 minuti spegne automaticamente.


Tempu di posta: Aug-25-2021