A qualità di i nostri prudutti hè u nostru scopu primariu

Simu in questa industria per più di deci anni, è ancu se ùn pudemu micca dì chì simu i primi, pudemu avè una piazza in l'industria. Parechje imprese domestiche famose cercanu ancu a nostra etichetta di cooperazione, Rong Shi Da, bona moglie, asciugatrice è cusì anu una profonda cooperazione cun noi.

Più di deci anni fà, l'industria di u seccaghju per fà menu persone, paragunatu à a maiò parte di i pruduttori, a nostra fabbrica hè più sperimentata, assai altri produttori ùn ponu micca risolve u prublema, a maiò parte di noi sò capaci di truvà modi per superà. È in u corsu di sti dece anni, a nostra tecnulugia hè ancu assai matura, è di fronte à situazioni inaspettate, pudemu ancu risolve in u più breve tempu pussibule. Alcune fabbrica di appendini ùn ponu micca fà u stile, pudemu risponde à i requisiti di i clienti per u più pussibule, a nostra fabbrica di materie prime hè ancu l'usu di materiali di alluminiu di alta qualità, da u sviluppu di u muffa hè statu fattu in prudutti finiti, sò un one-stop.

Industry Details (3)
Industry Details (2)

Dopu à a maturità di u scaffale di siccatura scivolante à l'aria aperta, avemu cuminciatu à entre in l'industria di siccatura elettrica intelligente attraversu l'analisi di u mercatu. À u principiu, solu alcune marche assai famose sviluppavanu questu, cusì a tecnulugia à propositu di questu ùn hè micca assai matura, speremu di truvà l'accessorii pertinenti in u mercatu, ma perchè stu pruduttu hè sempre relativamente chjucu in u mercatu, cusì avemu cuminciatu à sviluppà a nostra, sottu à i trè à cinque anni di precipitazioni tecniche, e nostre vendite intelligenti di stuviglii d'asciugatura sò ancu assai impurtanti. Hè ancu assai luntanu trà altri pari. Finu à avà, in questa industria, pudemu ancu avè una piazza. Supportu tecnulugicu, cuntrollu di qualità, simu fiduciosi di risponde à i bisogni di i clienti, affinchì i clienti possinu stà tranquilli chì avemu fiducia in noi!


Tempu di posta: Maghju-30-2021