Dapoi più di dece anni, esploremu

In u 2007, a nostra fabbrica hè stata stabilita. U nostru capitale iniziale iniziale era solu 300.000 RMB, u fabbricatu in fabbrica affittatu era solu dui o trè centu metri quadrati, è ci era solu dece travagliadori. Simu andati fora per amparà a tecnulugia, è simu andati per truvà materie prime di alta qualità è tecnulugia più perfetta. À l'iniziu, aviamu solu trè prudutti, ma i nostri tubi eranu assai più spessi di l'altri fabbricanti, micca solu per l'estetica, ma soprattuttu per a sicurezza è a robustezza, è finu à oghje, i nostri tubi sò sempre assai più spessi di quelli di altre marche, perchè seguitemu a nostra intenzione originale, tuttu hè per u benefiziu di i nostri clienti.

À u principiu aviamu solu unu o dui prudutti, simu andati in tuttu u paese à circà i clienti è ancu i rivenditori, dopu à dui anni di sforzi incessanti, avemu a nostra propria pianta vicinu à quattru mila metri quadrati, è avemu a nostra rivenditori in tuttu u paese. Questu hà purtatu a nostra fabbrica à u prossimu livellu, ma ùn ne simu micca cumpiacenti. Avemu cuminciatu à cuncentrazione nantu à a ricerca è u sviluppu di i prudutti, cumpresu a qualità è l'aspettu di i prudutti, secondu alcuni commenti di i clienti, ci sforzemu di migliorà è sviluppà novi prudutti, finu à avà, avemu più di vinti rack di asciugatura scorrevoli esterni. È da u 2015, avemu cuminciatu à entre in l'industria di u rack di siccatura elettrica intelligente, a so propria ricerca è sviluppu, cumpresu l'ospite, u mutore, l'aspettu, etc., finu à avà più di 6 anni a nostra tecnulugia è assai matura.

Oghje ghjornu, i nostri prudutti sò venduti in u mondu sanu, parechje cumpagnie di cumerciu esternu piglieranu l'iniziativa di truvà ci è speremu di cooperà cun noi, avemu i nostri clienti in Sudamerica, Singapore, Vietnam è altri lochi. Avà speremu chì pudemu spinghje i nostri prudutti in lochi più luntani è permettenu à più persone di ottene beni di qualità.


Tempu di posta: Maghju-30-2021